KulturSidorna

Fördommar, något vi alla har, som vi alltid kommer att ha. Jag har en speciell fördom. Snälla påvisa gärna motsatsen eller medge om du befinner dig inom denna ram jag satt upp för dessa männsikor som läser Kultursidorna.

En kultursideläsare är/har:

Generella
Färgat hår; svart eller rött
I offentliga rummet bär en skogsfärgad basket( möjligt på vernissager å bokklubba färgen grå)
om glasögon, runda
Allstarskor
tygväskor med vänstermärket (ex "riv muren")
Alltid dystra, men vill vara glada
Har helgon
utger sig för att vara spontana och kreativa fast är tristare än en osminkad clown med hagelgevär
Äger en batiktröja
image12 (obs kvinnan på bilden har ingenting med exemplet å göra=)

Den otippade
Ovårdat skägg men välodlat
Glasögon (måste)
långt hår
Stter mycket framför datorn
och den självklara svarta T-shirten med en silvevarg på
image11

Som sagt mina fördommar.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack för kommentaren i min blogg ! :)
Skriver till på min egna lista .

2007-03-19 @ 01:02:23
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0