Mitt liv som Kentaur

Detta återspeglar sig faktiskt i den dröm jag hade för någon månad sedan. Där jag kallsvettig vaknade upp i min säng efter en mycket märklig dröm. Där i min dröm som i in värld var som en värklighet.
Hur som helst, hur skulle din värld se ut om du var en Kentaur? Ganska jobbig va?,  Där i min värld  sprang jag runt och försökte gömma min bakdel. Men hur?!  en långa kappa kanske, detta var inte de enda problemet, hur skulle jag ta mig till skolan på bussen, vad skulle grabbarna säga på jobbet. Kanske var de mitt öde, men ja försökte på något sätt se de positiva delarna. Exempelvis kan ja ju utmana Baryard, då jag ser det till min fördel att inte styra någon annan än mig själv. Kanske hade jag kunnat vart en en bra hjälp på traven när folk ska för första gången lära sig rida. Eller en trevlig dagisattraktion, dock har cirkusbranchen aldrig åtdragit mitt intresse, då jag har vissa pälsallergier.
Se alltid livet på ljusa sidan, men jag kan inte se resten av mitt verkliga liv som denna skapelse, Kentaur, då ja tror de negativa delarna väger över. Men som mitt förra inlägg är att vi ska va öppna för förändringar i samhället, kanske är det meningen. Ge mig en pilbåge så ska jag ge livet som Kentaur ett försök, jag är trots allt född i tecknet Skytt.
Men det finns ju lite andra mer intressanta kombinationer.
ex
Älgaur
Kattraour
Dingour
Örnaour
Ormaour
              image5

Låt dig inte begränsas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0